Tuesday, October 5

Story on Weather

Yeah...saya belajar tentang weather. segalanya tentang weather and GPS. hehe. malam ni..tengah study on Monsoon yang berlaku kat Malaysia ni..menarik jugak! saya suka belajar tentang Cuaca. and wish to learn more & more afterwards. (tapi..sila abeskan study ni dulu ye..haha)..Pening kepala wooo...

there is my sifu yang penah bersama-sama saya untuk belajar weather ni. tapi..dia dah abes belajar and jadi lecturer di Arau! (Owh Amir, aku nak ko balik sini..ajar n nasihat aku lagi!! huhu >_<)..then..ada sorang member, nana..dia pon tahu sket tentang mende saya duk study nih...adoyai. pening.
pening sebab apa?

1. saya tukar supervisor (for good)..then the Ex-SV is like..killing me with his words. cannot do that, cannot do this...or not..he will 'attack' me. what a Crazy ex-SV ..huhu...i am so damn scared of him. and right now..he is still on my mind...dem!


2. my data is closely related with my sifu...hhuhu...how i should change this huh?


3. i dont have enough time. and for sure..i dont want to extend my study!! (mintak jauh...huhu)


4. I'm fully bonded with ministry for scholarship...so..i need to work more effective ne! adei...


and lastly...my own penyakit bila nak buat kerja...Penyakit M. urgh!!!

p/s: reli2 mau cepat abeskan study!!!

0 Comment on Script:

Related Posts with Thumbnails