Wednesday, June 22

Mood: Jiwang.

Jiwang? wah..mende yang dah lama takde dalam diari hidup saya. haha.
Tengah update blog sambil dengar lagu "kisah Hati" dr Alyah...memang macam ni la jadinya..huhu.
Hari ni..22 June 2011. Saya telah buat satu decision..decision untuk tamatkan kisah hati saya.
Menunggu lagi? BOLEH BLAH. 
Penat..saya penat. tapi siapa la tahu kan..even pada yang terlibat pun..keep this as a SILENCE.
"I'm the hero of the story...don't need to be saved"...
Really? really u dont want to be saved? then..u BOLEH BLAH!!!!!!!!!!!
Sakit hati betul...to put strength waiting for you...is HURT so damn much!!!
*if only u knew it................>_<

If u dont want to moved on. Well..let's see how i move on.





Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu
Hanya sempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Hadir di angkasana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin tidak bersama
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

You...saya penat sangat...while you layan your EGO tu..bley tak if u turn back..saw me behind you? saw what u did to me all this time....

Even when *** leaved me...it's not hurt so much like you did. ........

P/s: Jiwa Kacau. POKE!!

0 Comment on Script:

Related Posts with Thumbnails