Friday, December 31

Kenapa Kamoo?

Kenapa ek? ..hehe...



Kadang2 kitaorang bergaduh macam pe..tapi last2..jumpa ..keadaan jadi okay balik..macam tak gaduh.
sebab kami Jauh ke? Maybe SO...it felt so LONG for us...to end up together...but up until now..no one can treat me as well as he did. he knew me so well i think...after 6 years. haha.
But sumtimes...i do hate him. mad at him like crazy. tapi ntah la..dapat bertahan until now..and i still cannot find one reason to leave him behind...
There is few things i like him..personally:

- Dia sangat utamakan SOLAT ..dia selalu ingatkan saya ni..haha..Alhamdulillah
- Dia tak terlampau sosial. (this can be advantage & dis-advantage). Advantage: saya rase selamat.    Disadvantage: Susah dia mahu bercampur dgn my friends yang gila2 semua :)
- Dia tak pernah...TINGGI kan suara bila kitaorang gaduh. biasanya..if dia tak puas hati..dia DIAM all the time..and bila dia CALM DOWN, baru dia explain nape dia gitu. (Time nak tunggu dia CALM, usually..saya da risau menangis T_T) 
- Dia biasanye akan msg saya dulu setiap hari..hehe. kadang-kadang..ada jugak saya msg..tapi..jarang la :P
- Dia tak BERKIRA dengan saya..walau apa pon kitaorang buat..
- Dia jarang say NO if saya ajak beli/ kuar sesama..hehe. even dia penat..dia melayan jugak!
- He knows that i'm so much in love with JAPAN & ARASHI

Dan banyak lagi la...bukan untuk bacaan umum :P hehe
He is my first LOVE.
I dont know if i could still LOVE someone else after him..except that i kept falling for ARASHI :P

i hope this LOVE can bring us to Marriage...still long way to talk about this..but..this is what i hope for US :)


P/s: I admit...ILYTM! :)

0 Comment on Script:

Related Posts with Thumbnails