Wednesday, December 8

BlogLarian!

Saya baru bangun tidor...tengok2...kena tagged untuk join bloglarian ni...untuk apa? ntah...tapi..cambest jerk...jadi..saya layanzz...

syarat2 bloglarian:

1. Pastikan ada banner bloglarian -Done-


2. Jadi follower bloglarian. -Done-

3. Lengkapkan Slogan "Saya suka berblogwalking kerana...." (tidak lebih 30 patah perkataan)- Done-

"Saya suka berblogging sebab saya suka menulis...and tengok blog-blog orang laen yang lebe advance & chantek. Membina jaringan bloggers online..^_^"

4. Tag 3 orang rakan atau lebih. -Done-


5. Beritahu rakan anda tentang bloglarian. -Done-
6. Akhir sekali Masukkan tajuk dan link en3 tadi dalam komen ini bersama tajuk blog untuk disenaraikan. -Done-

Furdunesia@nline

Hehe...sudah buat pe yang patot. Thanks roomate...for tagging..hehe ^_^

p/s: Ada peluang ke? cikai je blog hamba! :)

0 Comment on Script:

Related Posts with Thumbnails