Sunday, October 10

Berperang!

ye..saya berperang dengan keadaan & orang sekeliling hari ni...
hoho...
and..penyelamat saya..adalah "minyak angin" & "discussion" & "arashi" :)

kenapa Minyak Angin??
sebab penyakit yang datang setiap bulan untuk kaum Hawa. MasyaAllah sakitnye...tergolek2 atas katil sorang2...termenangis kut..haha...sakit amat!! huhu...(yea..saya agak tak normal di sini...huhu)
lepas termenangis tu..Sob2..Sob2...emosi pon tak betul...maka..tertido la saya sorang2 ...
bangun2 tu...dengan bau minyak angin dia...pi toilet..balik2...
berperang Kedua. Normal...
Kami JAUH! adei...penat. penyelesaian.."discussion"..SMS tak jadi. makin bertambah masalah ada...
dengan perut meragam lagi (budak lahir bulan 7 memang cam gini :P )...buka la laptop...layan My arashi Collection! hihi :) Tu la penyelesaian Perang paling bagus today ..



Gambar Atas: Matsujun dengan Spec yang dihadiahkan Oguri Shun :)
Gambar Bawah: Saya dengan spek murah suda!! :P

nampak boring di situ..hihi :)

Penyelesaian untuk peperangan hari ni..memang la..amat EMO-ISH.
sorry pada sesiapa yang terlibat.



p/s: Penat tau Perang! huhu

0 Comment on Script:

Related Posts with Thumbnails