Wednesday, September 22

日本 Addicts =)

yeah...saya sangat la suka JAPAN. tak kisah la orang nak cakap apa pon! :P

memula sekali..saya suka sebab dia banyak ISLANDs...huhu...


lepas tu..dia pon ada Mount Fuji. yang for me..memang Cantik Sangat2 :) (tapi ada orang cakap..salji kat puncak gunung tu..dah makin sikit..huhu)


then, Japan ada Sakura Bloom! hihi...ni la paling best untuk tengok! huhu..mao ke Japan..and duduk bawah pohon sakura...tengok sakura bloom!


Japan ni pon...teknologi dia..pergh! membanggakan :) saya suka! sangat! :P
saya mau ke sini jugak..sebab mau belajar..mau belajar tentang bidang saya, meteorologi..yang femes kat Tsukuba and Tokyo :)
Plus addiction to Japan:
Arashi kun!!!! (i'm their big fans and other Japanese entertainment. i love Koda Kumi & Yuna Ito jugak!) :)


Fashion Line...haha...Up to Date!
Anime cosplay!!!
Cars!!!
so...for now..as my preparation..saya tengah mastering their language. Pening..tapi..FUN! :)


p/s: Sangat bangga dengan Aizdean yang berjaya di Jepun! がんばっれ!!! :)

5 Comment on Script:

.:Farah Liyana:. said...

:)

yuzuki said...

atashi mo nihon go suki desu..
hehe..
same reason as what u list on above..
main point i like is sakura bloom and their culture :)

Choki-Choki said...

yuzuki:

hai..hai...sukidayou
nihon wa..ikimashou! :P
(tak tau betul tak ayat ni...baru belajar :P )

yuzuki said...

hehe..
xpe,same la kita..
baru belajar gak..and actually belajar sendiri
from they all nyer lagu(arashi,news)
and j-dorama(drama jepun)

Choki-Choki said...

hai..hai...saikou ne..
ganbarre ne! :)

Related Posts with Thumbnails